Hea prillikandja näpunäited:

-Prillid pannakse pähe ja eemaldatakse alati kahe käega

-Prille mitte kandes, hoitakse neid prillitoosis. Prillitoos peaks olema piisavalt kõva ja vastupidav ning prillid peavad sinna mahtuma väikese varuga, vältimaks raami deformeerumist, sama kehtib ka siis kui prillitoos on valitud liiga suur.

-Prillide eest kantakse hoolt igapäevaselt, sh puhastatkse neid spetsiaalse hooldusvahendiga või lahjendatud nõudepesuvahendi ja leige veega. Kuivatamiseks kasutada pehmet mikrofiiberkiust lappi või majapidamispaberit

– Prillide näol on tegemist tarbeesemega ning nagu iga ese, vajavad ka prillid aeg-ajalt hooldust ja veidi putitamist. Kruvid ja ninapadjad tuleks aeg-ajalt üle pingutada ja sangad vajadusel painutada – seda kõike oleks õigem teha optikasalongis, kus prillid soetatud. Prilliraami painutamisel, ilma seda eelnevalt kuumtöödeldes, võib prilliraam puruneda ja seljuhul ei kehti prilliraammile enam garantiitingimused! Kruvide ja ninapatjade kontrolliga võiks muidugi aeg-ajal kodus ka ise hakkama saada.

-Kindlasti ei tohiks prilliraami paigutada laua või ükskõik, millise pinna peale, klaasid allpool, see avaldab otsest mõju klaasi pinnakattele, ning tekivad kriimustused. Sama kehtib ka prillide paigutamisel kuuma kätte (näiteks auto armatuurlaud, aknalaud jms kohad, kus prillidele võib kahjustust tekitada otsene päikesekuumus, mis võib mõjutada pinnakatte omadusi)


Ostuinformatsioon prillitellimuse vormistamisel:

Prillide puhul on tegemist eritellimusel valmistatud tootega ning kvaliteet-prilliklaasidele annab tootaja omapoolse 2-aastase pretensioonide esitamise tähtaja. Samuti on prilliraamid varustatud 2-aastase pretensioonide esitamise tähtajaga, mille puhul arvestatakse, et normaalse kandmise tagajärjel tekkinud kulum, ei kuulu garantiiremondi alla. (sh prilliraami kruvide, ninapatjade kulumine,korrigeerimine)

Prillitellimusel teeb prilliraami lõpliku valiku alati klient ning hilisemaid pretensioone ei arvestata.

Prilliklaaside valikul pakutakse alati kliendile erinevaid võimalusi, selgitatakse pinnakatete erinevusi, klaasi õhendusastmete vajalikkust ning koos teenendajaga valitakse kliendi jaoks sobilik lahendus, et lõpp-tulemus oleks maksimaalselt rahulolu tekitav kliendi jaoks!

Iga uus prill vajab alguses harjumist ning olenevalt klaasitüübist võib selleks kuluda mõnest tunnist- mõne kuu ajaline periood.

Prillitellimuse vormistamisel fikseeritakse prillitellimuse blanketile, kas tegemist on kliendi enda sõnade järgi valmistatud klaaside-või arsti/optometristi poolt välja kirjutatud retsepti alusel valmistatud prilliga. Optikasalong ei vastuta arsti poolt teostatud nägemiskontrolli tulemustel valmistatud prillide sobivuse osas. Otsuse prilliklaaside sobivuse osas teeb patsient koostöös arsti/optometristiga ning nendevaheline kokkulepe ja tulemus on konfidentsiaalne. Seetõttu soovitame alati põhjalikult veenduda prillide sobivuses, nägemiskontrolli läbides!

Prilliraamidel esinevad kaunistused (sh. erinevad kivikesed) ei kuulu garantiiraames vahetamise ega asendamise alla.

Kui Teil peaks tekkima mure või probleem oma prillidega harjumisel või nende igapäevasel kasutamisel – pöörduge kindlasti meie poole! Koos leiame lahenduse, et saaksite oma prillipaarist maksimaalselt rõõmu tunda!

 

Võtke meiega ühendust

Edastatud!

Ooops...

Olen inimene